شرکت شهروند، بازوی مدیریت شهری در تنظیم بازار ماه رمضان
اقتصادی
بزرگنمایی:
عضو شورای شهر تهران گفت: شرکت شهروند به عنوان بازوی مدیریت شهری توانست با ایجاد تخفیفهای مناسب برای اقلام پر مصرف، به آرام سازی بازار ماه رمضان کمک کند.
به گزارش بازرگانی تبسم مهر، شهربانو امانی افزود: در ماه رمضان برخی کالاهایی همچون ماکارونی، برنج و خرما با افزایش قیمت کاذب مواجه شدند که شرکت شهروند به عنوان بازوی مدیریت شهری توانست، با ایجاد تخفیفهای 5 تا 50 درصدی روی اقلام پر مصرف به آرام سازی بازار ماه رمضان کمک کند.
وی، در رابطه با نقش مدیریت شهری در تنظیم بازار ماه رمضان بیان کرد: سیاستی که مدیریت شهری در دوره جدید اتخاذ کرده پاسخگویی به نیازهای شهروندان است، هدف مدیریت شهری کسب سود و یا رقابت با بخش خصوصی نیست، بلکه هدف اصلی ما خدمت رسانی به شهروندان است.
عضو شورای شهر تهران همچنین گفت: در همین راستا در شرایطی که تنشهای اقتصادی فشارهای زیادی را بر آحاد مختلف جامعه وارد کرده است، مدیریت شهری با کمک بازوی اجرایی خود به دنبال کاهش تنش اقتصادی بر روی اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه است.
- سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۷:۲۴
- منبع: مهر