خوراکیان:
شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر نزدیک است
اقتصادی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - معاون مرکز ملی فضای مجازی اظهار کرد: دادههای بزرگ در پیامرسانها تجمیع و از آن برای تحلیل مخاطب و ذائقه سنجی و دسته بندی او استفاده میشود.
تبسم مهر - به گزارش ایسنا، امیر خوراکیان امروز در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه ای استان کرمان گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جایگاه حساس کنونی را به خوبی بیان و هم مسئولیتهای آینده را تبیین میکند. در واقع نقشه راه است و باید ابعاد آن روشن شود و شرح و تفصیل داده شود.
وی افزود: رهبری وظیفه جهادی جوانان را شکست محاصره تبلیغاتی دشمنان تلقی میکنند و ما باید بدانیم ابزارها و امکاناتی که در این محاصره تبلیغاتی از آن استفاده میشود چیست. مگر میشود محاصره ای را شکست اما از ابزار دشمن اطلاع پیدا نکرد؟
وی با بیان اینکه تشویق به مشارکت در فضای مجازی زیاد است تصریح کرد: سرعت رشد پیام رسانها چهار برابر سرعت رشد جمعیت جهان است. دادههای بزرگ در این رسانهها تجمیع و از آن برای تحلیل مخاطب و ذائقه سنجی و دسته بندی او استفاده میشود.
معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه به وسیله هوش مصنوعی محتوای متناسب با افراد تولید میکنند اما آنچه امروز مورد استفاده جدی در این محاصره است، ربات هایی است که به جای انسان برای حرکتهای بزرگ استفاده میکنند گفت: حتی ابزار دیگر اینها رسانههای جمعی است که برنامه تولید میکنند و از این برنامه ها، تولیدات کوچک در سطح گسترده در فضای مجازی توزیع میکنند و نیروهای مخالف با هم را کنار هم جمع و مرکز اعتدال را در عربستان راه اندازی کردند.
وی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری چهار گونه محاصره در این جنگ تبلیعاتی مشاهده میشود؛ اخبار دروغ و تحلیلهای مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوههای امید بخش و بزرگ کردن عیوب کوچک و انکار کردن محسنات بزرگ که هدف اصلی دشمن ایجاد ترس و نگرانی کاذب و مایوس سازی مردم و مدیران از آینده کشور است و به تناسب همین اقدامات میشود کارهای مهمی انجام داد.
وی با اعلام این که ما به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر نزدیک شدیم، بر هماهنگ کردن اجزای مختلف و حضور فعال با شناخت و همراه با مهارت لازم در فضای مجازی تاکید کرد.
انتهای پیام