آخرین مطالب

گزارشی درباره نحوه پاسخگویی یک سامانه حمل و نقل هوشمند؛

در مرکز تماس اسنپ چه می‌گذرد؟ اجتماعی

در مرکز تماس اسنپ چه می‌گذرد؟

  بزرگنمایی:
تبسم مهر - مرکز ارتباط اسنپ به صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته و سه شیفت در خدمت کاربرانی است که بسته به نیاز خود راهنمایی می‌خواهند یا مشکلی را مطرح می‌کنند و به دنبال راه حل آن هستند.

تبسم مهر - مرکز ارتباط اسنپ به صورت 24ساعته در هفت روز هفته و سه شیفت در خدمت کاربرانی است که بسته به نیاز خود راهنمایی می‌خواهند یا مشکلی را مطرح می‌کنند و به دنبال راه حل آن هستند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر ، صدها موضوع مختلف به عنوان حلقه وصل کاربران با مرکز ارتباط شناسایی شده است؛ از مشاوره و راهنمایی گرفته تا موضوعات مرتبط با سفر، انتقادها، پیشنهادها، شکایت‌ها و... همگی موضوعاتی هستند که کاربران را مجاب می‌کند تا با یکی از کانال‌های ارتباطی اسنپ در تماس باشند. نوع درخواست‌ها و سطح اهمیت موضوعات هر چه باشد، همه باید به بهترین شیوه پاسخ داده شود و این تعهد و مسئولیت تمام کارشناسان این مرکز است. به طوری که در 9 ماه گذشته مرکز ارتباط با مشتری اسنپ حدود 20 میلیون دقیقه مکالمه با کاربران این سامانه داشته است.
اما در مرکز ارتباط اسنپ چه می‌گذرد؟ کارشناسان این مرکز چه ویژگی‌هایی دارند؟ هر تماس چه سرنوشتی پیدا می‌کند و روال پوشش‌دهی گزارش‌های مختلف به چه صورت است؟ با ما همراه باشید تا در این گزارش به این سئوالات پاسخ دهیم.
پاسخگویی به دغدغه تمامی کاربران
هنگام تماس با اسنپ این امکان به کاربران داده می‌شود که بین دو گزینه راننده و مسافر انتخاب کنند. با وجود این، کارشناسان ارتباط به نوعی آموزش می‌بینند که بتواند دغدغه تمامی کاربران را برطرف کنند و در ارائه سرویس مطلوب با راننده و مسافر تمایزی قائل نشوند. کارشناسان این مرکز آموخته‌اند که هوای کاربر را داشته باشند و مشکلات اسنپی‌اش را برطرف کنند. در 9 ماه گذشته مرکز ارتباط با مشتری اسنپ حدود 9 میلیون گزارش ثبت‌شده در اپلیکیشن را پاسخ داده است. مرکز ارتباط با مشتریان اسنپ از 6 بخش تشکیل شده؛ مدیریت ارتباط با مشتری، آموزش، کنترل کیفی، نظارت بر عملکرد، تحلیل داده، سرپرستی و مدیریت که با قرار گرفتن این بخش‌ها در کنار هم پازل مرکز ارتباط اسنپ کامل می‌شود.
هر تماس یک شانس دوباره است
هر تماس از سوی کاربران یعنی یک شانس دوباره برای حفظ، بهبود، ترمیم و نوسازی یک رابطه. با اتکا بر این دیدگاه، هیچ تماسی از سوی کاربران در مرکز ارتباط اسنپ بدون پاسخ نمی‌ماند و این مرکز برای هر دغدغه پاسخی دارد. همچنین روند پاسخگویی به کاربرانی که از تهران تماس می‌گیرند با روال پوشش‌دهی درخواست‌های رسیده از سایر شهرها هیچ تفاوتی ندارد و نحوه رفتار مرکز ارتباط با کاربران اسنپ با همه یکسان است. بنابراین کارشناسان ارتباط طوری آموزش می‌بینند که بتوانند تمام نیازهای کاربران را پاسخگو باشند و اطلاعات مورد درخواست آن‌ها را به خوبی ارائه دهند. نحوه پیگیری درخواست‌ها به دو صورت است؛ دسته اول گزارش‌هایی است که نیاز به پاسخگویی فوری دارند و بر اساس دستورالعمل‌ها باید خیلی سریع به کاربر جواب داده شود. دسته دوم گزارش‌هایی است که نیاز به پیگیری دارند. در این دسته هر مورد بر اساس ویژگی‌ها، میزان حساسیت و جوانب مختلف در فرآیند مرتبطش بررسی می‌شود.
میزان رضایت کاربران از مرکز تماس اسنپ
سرعت در ارائه خدمات، حفظ کیفیت خدمات و ارائه راهکارهای سریع و کاربردی برای حل مسائل سه اصلی است که در مرکز ارتباط برای کسب رضایت کاربران و مشتری‌مداری در نظر گرفته می‌شود. بدون‌شک پایبندی به این سه اصل نیاز به نظارت دقیق بر رفتار کارشناسان و شیوه برخورد آن‌ها با کاربران دارد تا در نهایت هیچ‌کس ناراضی نباشد. در 9 ماه گذشته سطح رضایت کاربران از پشتیبانی و خدمات مشتریان بیش از 90 درصد بوده است. این آمار از طریق یک سیستم ارزیابی دقیق بر عملکرد و رفتار کارشناسان مرکز ارتباط به دست آمده است.
چه کسانی کارشناس مرکز تماس هستند؟
به علت پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های این مرکز سازوکار استخدام آن هم متفاوت است؛ هرکسی نمی‌تواند کارشناس این بخش شود. این شغل حساس است و کارشناسان آن باید توانایی‌های بالا و ویژگی‌های ارتباطی بارزی داشته باشند. قبل از هر چیز، یک کارشناس مرکز ارتباط باید درک کند که طرف مقابلش یک انسان است و نیاز دارد که احساسش التیام یابد. این مهم‌ترین اصل در مرکز ارتباط اسنپ است.
از سایر ویژگی‌های ضروری برای این شغل می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ صبور بودن، قدرت درک بالا و فن بیان بسیار خوب، صدایی رسا، شنونده‌ایی فعال و انعطاف‌پذیر، حس همدردی و ارائه راهکار مناسب، هوش اجتماعی و روابط عمومی بالا، قدرت تجزیه و تحلیل، ارزیابی و پاسخگویی سریع، سرعت و دقت بالا ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی.
راه‌های ارتباطی با اسنپ
شما می‌توانید علاوه بر تماس تلفنی (با شماره 02141849000 ) از طریق کانال‌های زیر با مرکز ارتباط اسنپ در تماس باشید؛ ثبت نظرها، پیشنهادها و انتقادها در اپلیکیشن، ارسال پیشنهادها و بازخوردها از طریق ایمیل care@snapp.cab (با پاسخگویی در کمتر از 24ساعت) و چت آنلاین ویژه مسافرانی که از پنل سازمانی اسنپ استفاده می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز ارتباط اسنپ به بلاگ این سامانه مراجعه کنید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

دوره های پاییزه ی موسسه تبسم مهر

آغاز تولید فیلم کوتاه چوپان با مجری طرحی موسسه فرهنگی هنری تبسم مهرنیکان

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خطاب به صدابردار سینمای ایران: دست های مهربانت را به گرمی می فشاریم/ تجلیل از یک عمر سخت‌کوشی همسر استاد شاهوردی

ادبیات آذری را جدا از ادبیات فارسی نمی‌دانیم/ حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر را وظیفه خود می‌دانیم

مجارستان: ضدحملات اوکراین «حمام خون» به‌راه می‌اندازد

نه بیرانوند از پرسپولیس می‌رود نه بازیکن دیگری/ شرط ماندن یحیی

بدرقه تیم فوتبال نوجوانان با حضور امیر قلعه نویی و عنایتی

اسرائیل با نقص جدی کادر پزشکی و بیمارستانی روبروست

افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به 288 نفر

دشمنان تلاش می‌کنند نسل جوان را نسبت به روحانیت بدبین کنند

انتخاب موقت اعضای هیات اجرایی کارگروه هنرمندان انجمن خادمان قرآن

قیمت سکه و طلا 10 خرداد 1402/ ریزش قیمت ادامه دارد

ایران کشوری کاملاً امن و مقصدی مطمئن و جذاب برای گردشگران است

تولید نفت ایران به 2 میلیون و 750 هزار بشکه در روز رسید

ورود منابع، کاهش نرخ ارز را همراه خواهد داشت

سریال ماورایی ده‌نمکی به‌زودی کلید می‌خورد/ در تدارک «رستگاری»

وجود 700 اسیر فلسطینی بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی

ارائه وام عتبات عالیات به دانشجویان تا سقف 5 میلیون تومان

زلزله 4.8 ریشتری سرخس خراسان رضوی را لرزاند

افزایش رگبار باران در 10 استان کشور

واریز 20 درصد اضافه یارانه کالابرگ سه دهک کم‌درآمد از امروز

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس

آماده مقابله با هرگونه تعرض دشمنان به آرمان‌های امام (ره) هستیم

برگزاری دوره های آموزشی بازیگری با حضور استاد ارجمند آقای امید زندگانی

ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی زرهی «ایتان »مجهز می‌شود

عالیترین مقام کشور ترکمنستان سه شنبه به تهران می‌آید

مخبر: ایران نگاه ویژه‌ای نسبت به مناسبات خود با عمان دارد

«بازی» ایرانی برگزیده جشنواره ایتالیایی شد

افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر برسد

دستگیری ماموران قلابی در تهران

برنامه‌ریزی دستگاه‌ها برای اوقات‌ فراغت جوانان

شناسایی 82 بیمار جدید کرونایی در کشور/ 2 نفر فوت شدند

قیمت سکه و طلا 7 خرداد 1402/سکه به 30میلیون و 600 هزار تومان رسید

تذکر فرمانده نیروی زمینی ارتش به همسایگان شرقی

کوروش زارعی در تدارک یک نمایش میدانی بزرگ/ اجرا در حوزه دفاع مقدس

شرط «یک سال رهن بودن سند خودرو» حذف شد

بانک‌ها اشتیاق به مال‌سازی دارند نه اعطای وام مسکن

سازمان لیگ: سهمیه تماشاگران استقلال و پرسپولیس برابر است

استقلال دست‌بردار داوری نیست/کنایه به پرسپولیس و فشار به فدراسیون

هادی ساعی برترین تکواندوکار المپیک 2008 پکن شد

مهاجم 16 ساله پورتو: الگوی من مهدی طارمی است

هوای تهران آلوده شد/ افزایش شاخص ذرات معلق

درخواست حجت الاسلام قرائتی از رییس جمهور

مهلت ثبت‌نام هنرمندان در سامانه نهضت ملی مسکن تمدید شد

توصیه‌های وزارت حج و عمره عربستان خطاب به میهمانان خانه خدا

انهدام ده‌ها مخفیگاه داعش در 3 استان عراق

یک مرزبان ایرانی در درگیری امروز با طالبان به شهادت رسید

کشف 250 هزار دلار غیرقانونی از یک شرکت خصوصی در سعادت آباد

با دستیاری به نام تاکو؛ تیک تاک با هوش مصنوعی پاسخ جستجوی کاربران را می دهد

رئیسی در دیدار دبیرکل اوپک: اعضای اوپک با تقویت انسجام مانع اختلاف‌اندازی غربی‌ها شوند