ادعای یک تحلیلگر بازارهای مالی
نخستین استارتاپ تریگر تخصصی توانبخشی آغاز شد
علمی و دانشگاهی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - تهران- ایرنا- نخستین استارتاپ تریگر تخصصی توانبخشی با نام «به توان فناوری» با کمک بخش خصوصی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز به کار کرد.
تبسم مهر - تهران- ایرنا- نخستین استارتاپ تریگر تخصصی توانبخشی با نام «به توان فناوری» با کمک بخش خصوصی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، تاکنون استارتاپهای بسیاری در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار شده است اما «به توان فناوری» نخستین استارتاپی است که در حوزه توانبخشی تدارک یافته و در چهار جلسه در بازه زمانی یک ماهه برگزار میشود.
مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی روز سهشنبه در آیین گشایش این رویداد به خبرنگار علمی ایرنا گفت: این رویداد به منظور تیمسازی و آشنایی با ادبیات کسبوکار حوزه دانشبنیان برگزار شده است و هدف از آن کنار هم قرار گرفتن دانشجویان رشتههای مختلف حوزه توانبخشی و مبادله ایدههای جدید است.
امیر سالار جعفرپیشه بیان کرد: در این مدت بعد از اینکه ایدههای برتر انتخاب شدند، برای آنها تیمسازی میشود و منتورها در طول برگزاری این رویداد که یک ماه است به طور دائم کار میکنند.
وی افزود: شرکتکنندگان بعد از این مرحله، بوم کسبوکار تشکیل میدهند و تحلیل رقبا صورت میگیرد، تیمها ادبیات مذاکره و نحوه ارائه ایدههای خود به سرمایهگذار را یاد میگیرند.
جعفرپیشه افزود: در روز پایانی این رویداد سرمایهگذاران حضور پیدا میکنند و تیمها ایدههای خود را در مدت پنج دقیقه ارائه میدهند و سرمایهگذاران به هر یک از ایدهها رای خواهند داد.
وی گفت: تیمهای برگزیده، امکان این را دارند که علاوه بر جایزه نقدی دانشگاه، از گرنت فناوری دانشگاه و همچنین از امکانات شرکتهای سرمایهگذار خطرپذیر یا صندوقهای تجهیزات پزشکی استفاده کنند.
وی یادآور شد: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در حوزه فناوری پویا بوده به طوری که الان سه شرکت دانشبنیان در حوزه فناوری توانبخشی، 7 شرکت مستقر در مرکز رشد، 12 واحد مستقر در مرکز رشد و 15 محصول توانبخشی در بازار دارد.
در این مراسم، به چهار نفر از طراحان و نامگذاران لوگو این استارتاپ تریگر با حضور رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی جوایزی اهدا شد.
به گزارش ایرنا، استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی، ترویجی، رقابتی است که به مدت 6 روز، شرکتکنندگان را با فضای استارتاپی آشنا میکند؛ آنها 4 روز نخست را در کارگاههای آموزشی شرکت میکنند، چهرههای موفق استارتاپی را میبینند، ملاقاتهای سریع انجام میدهند و دو روز پایانی همراه با همتیمیهای خود که آنها را در این رویداد یافتهاند به رقابت ایدهها در روز پایانی رویداد، داوری میشود و جوایزی به تیمهای برتر تعلق میگیرد.
علمی** 9340** 1055
انتهای پیام /*