یک مقام مسئول در نظام بانکی:
دریافتکنندگان خدمات بانکی باید کارمزد بپردازند
اقتصادی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - یک مسئول در نظام بانکی با بیان اینکه هر فردی که خدمت بانکی دریافت میکند، باید کارمزد مربوط به آن را نیز بپردازد،گفت:اگر زمینه فراهم شود، مردم حاضرند برای دریافت خدمات بهتر، کارمزد بپردازند.
تبسم مهر - یک مسئول در نظام بانکی با بیان اینکه هر فردی که خدمت بانکی دریافت میکند، باید کارمزد مربوط به آن را نیز بپردازد،گفت:اگر زمینه فراهم شود، مردم حاضرند برای دریافت خدمات بهتر، کارمزد بپردازند.
به گزارش خبرنگار مهر ، محسن قادری در میزگرد درآمدهای کارمزدی و بانکداری الکترونیک با بیان اینکه قبل از استفاده از تکنولوژی در کشور، باید فرهنگ سازی مرتبط با آن صورت گیرد، گفت: باید بر طبق استانداردها عمل کنیم، این درحالی است که هر فردی که سرویس و خدمات از نظام باکنی دریافت میکند، باید هزینه آن را هم بپردازد.
این مقام مسئول در نظام بانکی افزود: نکته حائز اهمیت آن است که وقتی هزینه پول در بانک بالا میرود، یعنی درصد سودی که بانک برای ارایه تسهیلات میپردازد، با افزایش مواجه خواهد شد؛ بنابراین کارمزد خدمات بانکی باید روی ریل اصلی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مشترکان خدمات بانکی، کارمزد را نمیپردازند؛ ولی باز هم راههایی برای دریافت کارمزد وجود دارد؛ به نحوی که موضوع دریافت کارمزد از خدمات کارتی در سالهای قبل هم مطرح شده و در آن مقطع، اول فکر میکردیم با آرام شدن فضای اجتماعی و گذشت زمان، حداکثر سه ماه بعد میتوانیم کارمزدها را اعمال کنیم .
مدیرعامل شرکت شاپرک معتقد است که اگر شرایط فراهم شود، مردم برای دریافت خدمات بهتر در نظام بانکی، حاضرند کارمزد بپردازند، این در حالی است که باید توجه داشت که سوییچهای پرداختی، هزینه دارد و 70 درصد آن متعلق به بانک هاست و مابقی بین شبکه پرداخت، توزیع میشود .