با شمارهگیری 20117؛
سامانه خرابی تلفن ثابت کشوری شد
علمی و دانشگاهی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از متمرکز شدن سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت در کل کشور خبر داد و گفت: مشترکان تلفن در هرجای کشور، میتوانند با شمارهگیری ۲۰۱۱۷ خرابی خط خود را اعلام کنند.
تبسم مهر - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از متمرکز شدن سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت در کل کشور خبر داد و گفت: مشترکان تلفن در هرجای کشور، میتوانند با شمارهگیری 20117 خرابی خط خود را اعلام کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری از اجرای «سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکان تلفن ثابت مخابرات ایران» خبر داد و افزود: اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.
وی با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد: میتوان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن 20117 و یا با استفاده از کد دستوری #2020* از طریق شبکه تلفن همراه، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.
صدری اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پیگیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار میدهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتواند وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور به صورت متمرکز رصد کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: میتوان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری کرد تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل شود.