معاون شورای عالی فضای مجازی:
تمرکز بر تولید محتوا محاصره تبلیغاتی دشمن را میشکند
علمی و دانشگاهی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - کرمان - ایرنا - معاون شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه امروز شاهد موفقیت روزافزون جوانان کشور در فضای مجازی هستیم ، گفت: حضور فعال، مهارت کافی و تولید محتوا در پیام رسانهای اجتماعی نیاز ما برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
تبسم مهر - کرمان - ایرنا - معاون شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه امروز شاهد موفقیت روزافزون جوانان کشور در فضای مجازی هستیم ، گفت: حضور فعال، مهارت کافی و تولید محتوا در پیام رسانهای اجتماعی نیاز ما برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش ایرنا، امیر خوراکیان روز پنجشنبه در یادواره شهدای رسانه استان کرمان و سومین جشنواره رسانههای برتر (ابوذر) و دومین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی افزود: محاصره تبلیغاتی دشمن امروز در حال شکستن است و در این زمینه ستاد فضای مجازی به تازگی ایجاد شده و در تلاشیم هوشیار سازی عمومی در این حوزه انجام شود.
وی اظهار داشت: تولید محتوا، هماهنگی انقلابی و ساماندهی شبکه توزیع، محورهای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است لذا باید با استفاده از ابزار پیام رسان، موفقیتهای انقلاب و دلگرمیها را به مردم و مسئولان اعلام کنیم.
معاون شورای عالی فضای مجازی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه ای برای جوانان نخستین و ریشه ایترین جهاد جوانان را شکست محاصره تبلیغاتی دشمنان تلقی کردند.
خوراکیان عنوان کرد: این قلم نباید با کم مهری روبرو شود و بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه است که ماموریتها در آن مشخص و تکلیف معلوم میشود.
وی افزود: گستره محاصره تبلیغاتی دشمن سکوهایی در بستر رسانههای اجتماعی است و پدیده مهم فضای مجازی عرصه جمع کردن تمام فعالیتهای بشر از جمله اقتصاد، فرهنگ، حمل و نقل، معامله و فعالیت بانکی در آن وجود دارد.
معاون شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: دشمن برای محاصره تبلیغاتی کشور میدانی به وسعت سکوهای پیام رسان فعال کرده است.
وی گفت: طی یک سال گذشته چهار برابر رشد جمعیت جهان شاهد رشد استفاده از پیام رسانها هستیم و طی این مدت تعداد 400 میلیون کاربر این پیام رسانها افزایش یافته است.
خوراکیان ادامه داد: برخی پیام رسانها بیش از 2 هزار میلیون کاربر دارند که گستره وسیعی برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده ایجادکنندگان دارد و دادههای بزرگ در این رسانهها تجمیع و آنان برای تحلیل، ذائقه سنجی و شناخت وضعیت جامعه در اختیار سازندگان پیام رسانها قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه به وسیله هوش مصنوعی محتوا تولید میشود اضافه کرد: رباتها در محاصره تبلیغاتی به عنوان ابزار مورد استفاده دشمنان قرار دارند.
معاون شورای عالی فضای مجازی گفت: دشمنان از رسانههای جمعی استفاده و برنامه تولید میکنند و تولیدات کوچک را در فضای مجازی میفرستند و برای این محاصره تبلیغاتی ستاد تشکیل دادند و در آن برای مقابله با کشور فعالیت میکنند.
وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری چهار محاصره دشمن در جنگ تبلیغاتی از جمله انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوههای امید بخش و بزرگ کردن عیوب کوچک و انکار محسنات بزرگ مشاهده میشود.
خوراکیان افزود: هدف دشمن ایجاد ترس کاذب و مایوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است که به تناسب و در مقابله آن باید فعالیت کرد و فعالان فضای مجازی در این زمینه باید تلاش کنند.
این آیین روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، فرمانده گروههای سایبری بسیج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه ثارالله، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مدیران و مسئولان استان و جمعی از رسانهها در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار شد.
همچنین در این آیین از رسانههای برتر جشنواره ابوذر تقدیر شد.
3029/7420/ 5054
انتهای پیام /*