دریافت هزینه میلیونی از غرفهها در نمایشگاههای بهاره/ زمینه سازی برای واردات پوشاک؟
اقتصادی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب تهران با انتقاد از هزینه غرفهها در نمایشگاههای بهاره، گفت: وقتی انبار تولیدکنندگان پر از کالاهاست نباید پوشاک خارجی وارد کشور شود.
تبسم مهر - رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب تهران با انتقاد از هزینه غرفهها در نمایشگاههای بهاره، گفت: وقتی انبار تولیدکنندگان پر از کالاهاست نباید پوشاک خارجی وارد کشور شود.
- اخبار اقتصادی -
محمد عباس زاده در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اینکه برخی از واردات درصدد اخذ مجوز واردات پوشاک به کشور هستند، اظهارداشت: تلاش آنها در حالی انجام میشود که انبارهای تولیدکنندگان پر کالاها است و کمبود تقاضا در بازار به دلیل نوسانات قیمتها عاملی شده تا رکود خرید در بازار ایجاد شود.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب تهران با بیان اینکه وقتی انبار تولیدکنندگان پر از کالاهاست نباید پوشاک خارجی وارد کشور شود، افزود: در حال حاضر به اندازه کافی برندهای فاقد مجوز پوشاک قاچاق در بازار به فروش میرسانند که همین امر امکان فروش را توسط تولیدکننده داخلی گرفته است.
وی در ادامه صحبتهای خود با انتقاد از برگزاری نمایشگاههای بهاره ، گفـت: قرار بود در این نمایشگاهها تولیدکنندگان به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش برسانند اما در حال حاضر حضور تولیدکنندگان در این نمایشگاهها کم رنگ شده و واسطهگران و فروشندهگان پوشاک محصولات خود را با قیمتهای خاص خودشان به فروش میرسانند.
عباس زاده اضافه کرد: پیش از این اتاق اصناف متولی اصلی برگزاری این نمایشگاههای بهاره بود و با اختصاص سهمیههایی به اتحادیههای تولیدی حضور تولیدکنندگان را در این نمایشگاهها تسهیل میداد اما در حال حضور فروشندگان در این نمایشگاهها بسیار زیاد شده و خبری از تولیدکنندگان نیست.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب تهران با انتقاد از هزینه غرفهها در نمایشگاههای بهاره، تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره مصلی برای 9 روز تولیدکننده باید 5 میلیون و 200 هزار تومان و برای 17 روز 10 میلیون و 200 هزار تومان هزینه پرداخت کند به نحوی که تولیدکنندگان اگر بخواهند در این 26 روز در نمایشگاه باشند باید بیش از 15 میلیون هزینه پرداخت کنند که این امر به طور حجم بر فروش آنها تأثیر خواهد گذاشت.
انتهای پیام/