معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛
امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکههای اجتماعی
علمی و دانشگاهی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزههای مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات از طریق شبکههای اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است.
تبسم مهر - معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزههای مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات از طریق شبکههای اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است.
به گزارش خبرنگار مهر ، حسین فلاح جوشقانی در اینستاگرام نوشت: یکی از مهمترین وظایف رگولاتوری حفاظت از حقوق کاربران سرویسهای ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات است.
رئیس رگولاتوری با بیان اینکه در طی چند سال گذشته سامانه 195 در راستای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه ICT راه اندازی شد، ادامه داد: در کنار سایر راههای طرح و پیگیری شکایات، این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحتتر شکایاتشان، بهینه سازی شده است.
وی افزود: در نسخه جدید این سامانه، امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایت فراهم شده است.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به شکایات کاربران در موضوعاتی مانند اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، خدمات پستی، خدمات دفاتر پیشخوان و شکایت از تشعشعات آنتنهای تلفن همراه قابل انجام است، گفت: کاربران اگر در مورد دریافت خدمات در این حوزهها شکایت دارند میتوانند با مراجعه به سامانه 195 ، شکایت خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.
وی افزود: در همین حال امکان ارائه شکایت از طریق تماس با تلفن گویا و شبکههای اجتماعی نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند سوالات و شکایت خود از اپراتورها را از طریق درج هشتگ 195 (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکههای اجتماعی پیگیری کنند.