در گفت وگو با شبکه الجزیره در دوحه؛
تخفیف 50 درصدی برای شرکت در 15 نمایشگاه خارجی
اقتصادی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی میگوید: ۱۵ نمایشگاه خارجی در تقویم کاری این شرکت تعریف شده که شرکت کنندگان از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار میشوند.
تبسم مهر - تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی میگوید: 15 نمایشگاه خارجی در تقویم کاری این شرکت تعریف شده که شرکت کنندگان از تخفیف 50 درصدی برخوردار میشوند.
«بهمن حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی فقط به شرکت کنندگان در 15 نمایشگاه خارجی که در تقویم شرکت سهامی قرار دارد تخفیف 50 درصدی میدهد و بقیه نمایشگاهها را نمیتواند پوشش دهد.
نمایشگاه هایی از جمله «نمایشگاههای مواد غذایی و نوشیدنی بیرمینگهام- انگلستان»، «معدن، صنعت، برق و انرژی ژوهانسبورگ- آفریقای جنوبی»، «صنعت چرم و کفش مسکو-روسیه 2018»، «سلامت کراچی- پاکستان»، «ساختمان بلونیا- ایتالیا (SAIE 2018)»، « گل وگیاه وایف هازن- هلند (IFTF 2018)»، «صنعت پلاستیک استانبول-ترکیه (PLASTEURASIA 2018)» «صنعت ساختمان کراچی- پاکستان» و «صنعت ساختمان تاشکند-ازبکستان (UZBUILD 2019)» در تقویم شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی مشخص شده است.
به گفته وی، شرکت کننندگان در دیگر نمایشگاههای خارجی، از سازوکارهای حمایتی سازمان توسعه تجارت بهره مند میشوند.
حسین زاده از تدوین برنامه ای برای فعال کردن نمایشگاههای اختصاصی و پاویونی ایران در کشورهای همسایه خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است که ما به کشورهای همسایه فضا داده و در مقابل، برای حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاههای اختصاصی ایران فضای نمایشگاهی بگیریم؛ به این ترتیب، هزینه غرفه برای شرکتهای ایرانی رایگان میشود.
سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی اضافه کرد: برای این همکاریهای دوجانبه، کشورهای افغانستان، عراق، آذربایجان، عمان و قطر در اولویت قرار دارند.
وی اظهار داشت: برای همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاههای پاویونی، به تازگی قراردادی با ایتالیا منعقد شده و تفاهم نامه هایی با کشورهای ازبکستان، سوریه و ترکیه در حال انعقاد است.
حسین زاده با بیان اینکه نمایشگاه ها، پیشانی صادراتی کشور به شمار میروند، گفت: رویکرد جدید نمایشگاههای خارجی این است که از حالت سنتی - برپایی غرفه و حضور صِرف در نمایشگاهها - خارج شویم و پیش از برگزاری نمایشگاه، مطالعاتی کامل در مورد نیازها، قوانین و مقررات و دیگر شاخصهای بازارهای هدف انجام شود.
اقتصام**9189** 2023
انتهای پیام /*