«سریع و خشمگین» در تبلیغات از «رابینهود» جلو زد
فرهنگی و هنری
بزرگنمایی:
تبسم مهر - نهمین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» برای دو مورد تبلیغ مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است. پیش از این فیلم سینمایی «رابینهود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار داشته است.
تبسم مهر - نهمین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» برای دو مورد تبلیغ مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است. پیش از این فیلم سینمایی «رابینهود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم 7 میلیون و 880 هزار دلار داشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی ، بنابر اعلام کمپانی «آیاسپات دات تیوی» فیلم «سریع و خشمگین:هابز و شاو» برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات «سوپر بول» در شبکههای «سیبیاس» و «ایاسپیاِن» مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است.
فیلم «رابینهود» با رقم 7 میلیون و 880 هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی «چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان» نیز با صرف هزینه 7 میلیون و 100 هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد 1360 مورد در 51 شبکه جایگاه سوم پرهزینهترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.
فیلمهای «کاپیتان ماروِل» و «انتقامجویان: بازی آخر» هرکدام با 5 میلیون و 200 هزار دلار، «داستان اسباببازی» با 4 میلیون و 500 هزار دلار در رتبههای بعدی این فهرست قرار دارند.
در این میان فیلم «کاپیتان ماروِل» بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد 91 درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهیاش داشته است.
«انتقامجویان: بازی آخر» در شبکههای اجتماعی در زمان آگهیهای بین بازیهای «سوپر بول» توانست 355 میلیون و 400 هزار تایید(لایک) دریافت کرده و توسط 12 میلیون و 600 هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شود. «کاپیتان ماروِل» نیز 178 میلیون تایید در شبکههای اجتماعی داشته و توسط 2 میلیون و 600 هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شده است.
انتهای پیام/