غزال بهمنی، طراح مد و لباس مطرح کرد
فروش 700 طرح ایرانی-اسلامی به تولیدکنندگان داخلی کشور
فرهنگی و هنری
بزرگنمایی:
تبسم مهر - غزال بهمنی طراح مد و لباس کشور میگوید: تولید کنندگان داخلی ۷۰۰ طرح از ۳۰ طراح داخلی کشور را خریداری کردند تا در تهران و شهرستانها به تولید انبوه برسانند.
تبسم مهر - غزال بهمنی طراح مد و لباس کشور میگوید: تولید کنندگان داخلی 700 طرح از 30 طراح داخلی کشور را خریداری کردند تا در تهران و شهرستانها به تولید انبوه برسانند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابطعمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، غزال بهمنی طراح جوان کشور که هماکنون از مدرسان کارگاههای آموزشی مد و فروش و تجربه بازارسازی و روند فروش در بازارهای جهانی است، افزود: برای اولین باردر ایران اتفاقی رقم خورد و همایشی برگزار شد که در این همایش بسیاری از تولیدکنندگانی که متقاضی درخواست کار با طراحان بودند حضور داشتند. بزرگترین تولید کنندگان کشور توانستند با طراحان برتر کشور ارتباط برقرار کرده و آثار آنها را برای تولید انبوه خریداری کنند .
وی اظهار کرد: طراحان زیادی متقاضی شرکت در همایش علمی مد، فروش و بازارسازی بودند که از بین دو هزار و500 طراح تنها100نفر از طراحان با آثار فاخر و کاربردی دعوت شدند. 150 نفر دراین همایش شرکت داشتند که 50 نفر تولید کننده و 100 طراح جوان و پیشسکوت بودند .
وی ادامه داد: طراحانی که به تنهایی نمیتوانند به بازار کسب و کار متصل شوند توسط موسسه کلوتو و موسسه مد و هنر آرتا در این همایش هدایت شدند، آثار طراحان توسط هیات طراحان این دو موسسه دیده و اصلاح شد و برای تولید انبوه به تولیدکنندگان معرفی شد .
وی با بیان اینکه تنها هدف موسسه کلوتو ایجاد ارتباط و اتصال بین طراحان، تولید کنندگان داخلی کشور به بازار مصرف است، اظهار کرد: یکی از تولیدکنندگان با ایجاد قرارداد بین سه طراح تولید انبوه به تعداد 12 هزار طرح را در دست اقدام دارد .
بهمنی با بیان اینکه 700 طرح از 30 طراح در این همایش انتخاب شده و قرار است به تولید انبوه برسد، تصریح کرد: با تولید انبوه رساندن 700 طرح خریداری شده توسط تولیدکنندگان داخلی کشور قرار است این طرحها در شهرهایی مانند تهران، مشهد، رشت، اهواز، همدان، بروجرد در ویترین مغازهها به فروش برسد .
مدیر موسسه کلوتو با تاکید بر لزوم کنارهم قرار گرفتن و همکاری طراحان و تولید کنندگان و حضور آنان درچنین همایشهایی افزود: همانطور که یک برند در کنار طرح دیده میشود طراحان لباس نیز باید در کنار تولیدکنندگان قرار بگیرند. طراحان باید برای فروش طرحهایشان با تولیدکنندگان تعامل داشته باشند. نیازی نیست طراح سرمایه داشته باشد و خودش به تنهایی طرحهایش را به فروش برساند و مدیریت یک برند را انجام دهد. تولیدکنندگان باید وارد عرصه شوند و با تولید انبوه و متعادل کردن قیمتها بتوانند قشر متوسط جامعه را خوشپوش کنند .