خدمت آنلاین جدید برای ارسال کالا در ظروف چندبار مصرف
علمی و دانشگاهی
بزرگنمایی:
تبسم مهر - یک شرکت تجارت آنلاین خدمتی جدید ارائه کرده تا مشتریان بتوانند کالاهایی مانند آب پرتقال و مواد شوینده را در ظرفهای چند بار مصرف در خانه خود تحویل بگیرند و به این ترتیب مصرف پلاستیک کمتر شود.
تبسم مهر - یک شرکت تجارت آنلاین خدمتی جدید ارائه کرده تا مشتریان بتوانند کالاهایی مانند آب پرتقال و مواد شوینده را در ظرفهای چند بار مصرف در خانه خود تحویل بگیرند و به این ترتیب مصرف پلاستیک کمتر شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، یک شرکت خدمات تجارت آنلاین مشغول دیجیتالیزه کردن خدمت قدیمی ارسال کالاهایی مانند آب پرتقال، شامپو و مواد شوینده به درب خانهها در محفظههای شیشه ای و فلزی است.
این خدمت «لوپ» (Loop) نام گرفته و با هدف کاهش مصرف پلاستیک ارائه میشود و شرکتهای بزرگی مانند کوکاکولا، پپسی و تسکو از آن پشتیبانی میکنند.
کاربران این خدمت مذکور میتوانند به طور آنلاین کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهند، کالاهای مذکور محفظههای شیشه ای و فلزی جلوی درب خانه مشتری تحویل میشود. این محفظهها چند بار مصرف هستند. به عبارت دیگر مشتری پس از استفاده، آنها را تمیز میکند و تحویل میدهد و به این ترتیب میتوان دوباره از آنها استفاده کرد. خدمت مذکور در پاریس، نیویورک، نیوجرسی و پنسیلوانیا در ماه می2018 ارائه خواهد شد.
همچنین «لوپ» در ماههای آتی در انگلیسی عرضه میشود و در سال 2020 خدمت مذکور در تورنتو توکیو و کالیفرنیا نیز ارائه خواهد شد.