اعلام شماره تلفن برای شکایت از آژانس‌های خاطی در بحران کرونا
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 5:15:26 PM
تبسم مهر - امیر پویان رفیعی‌شاد، رییس این انجمن با اشاره به تخلفات گزارش‌شده از برخی آژانس‌ها و سایت‌های فروش آنلاین برای دریافت جریمه کنسلی و تاخیر در بازپرداخت، به ایسنا گفت: افراد شاکی در استان تهران از طریق شماره تلفن‌های 09913558508، 09913558509 و 02188773826 می‌توانند شکایت و موارد اعتراضی خود را مطرح و پیگیری کنند و یا به همراه مدارک و مستندات، برای پیگیری شکایت‌های مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی تهران از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 9 صبح تا 16 به دفتر این انجمن واقع در خیابان ولی‌عصر، نرسیده به سه‌راه توانیر، پلاک 2468، طبقه اول، واحد 3 مراجعه کنند.
سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن برخی مرزهای زمینی و هوایی و لغو پروازهای خارجی و سفرهای داخلی، از الزامی بودن استرداد بلیت پروازهای داخلی و خارجی بدون دریافت جریمه از تاریخ 5 اسفندماه تا اطلاع ثانوی خبر داده است.
همچنین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخشنامه‌ای ساز و کار لغو سفر را به این شرح اعلام کرده است: با توجه به «شرایط خاص» روزهای اخیر، با تاکید بر رعایت الزامات «دستورالعمل پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری» به شماره 78379/983400 مورخ 98/12/4، و به منظور رعایت حقوق متقابل مردم، فعالان و تأسیسات گردشگری در چارچوب بند یک ماده 13 تصویب‌نامه حقوق شهروندی، مفاد قرارداد گشت‌های داخلی و خروجی و ماده 12 شیوه‌نامه اجرایی ذخیره اتاق و ابطال آن در واحدهای اقامتی، چنان‌چه از تاریخ اول اسفندماه امسال تا اطلاع ثانوی، گردشگری درخواست انصراف از سفر داشته باشد، کلیه تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بدون هیچ‌گونه جریمه‌ای نسبت به استرداد وجوه دریافتی از گردشگران اقدام می‌کنند.
انتهای پیام

http://tabasomemehr.ir/fa/News/76060/اعلام-شماره-تلفن-برای-شکایت-از-آژانس‌های-خاطی-در-بحران-کرونا
بستن   چاپ